شورانر فصل سوم سریال Jack Ryan مشخص شد
متن دلخواه شما
به جامع ترین وبلاگ فیلم و سریال خوش آمدید.
دو شنبه 11 آذر 1398 ساعت 15:33 | بازدید : 139 | نوشته ‌شده به دست mi rey | ( نظرات )

شهریور ماه بود که شبکه آمازون تریلر جدیدی از فصل دوم سریال Tom Clancy's Jack Ryan را منتشر کرد که در واقع تریلر رسمی و کامل سریال بود و در طول آن با اتفاقات فصل دوم بیشتر آشنا شدیم. در طول تریلر به‌نظر می‌رسید که جک رایان و دیگر اعضای CIA که برای انجام مأموریت در آمریکای جنوبی حضور دارند، دچار مشکل شده‌اند و ظاهراً باید با چالش بزرگ‌تری در مقایسه با اتفاقات فصل اول مواجه شوند.

فصل دوم سریال Tom Clancy’s Jack Ryan ادامه داستان جک رایان با بازی جان کرازینسکی را که یک تحلیلگر سازمان CIA است روایت کرد که در مورد سلاح‌ها و نیروهای غیرقانونی که در جنگل ونزوئلا حضور داشتند، تحقیق می‌کند و به‌همین دلیل او به آمریکای جنوبی سفر خواهد کرد. همان‌طور که تحقیقات جک باعث جلب توجه‌ گسترده‌ای به او شده است، رئیس جمهور ونزوئلا دستور حمله را صادر می‌کند. به رهبری جک رایان و همکارانش در یک مأموریت جهانی با حضور ایالات متحده، بریتانیا، روسیه و ونزوئلا، این عملیات در حال انجام است تا کسانی که قصد سرنگونی رئیس جمهور را دارند، از بین بروند و همچنین کشور در آستانه یک هرج‌ و‌مرج بزرگ به یک کشور با ثبات تبدیل شود.

جان کرازینسکی، وندل پیرس، نومی راپاس، جوان ادپو، جوردی مویا، کریستینا اومانیا، فرانسیسکو دنیس، مایکل کلی و جان هوگناکر، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Tom Clancy’s Jack Ryan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فصل دوم سریال Jack Ryan که در هشت قسمت تولید شده، قرار است در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ماه ۱۳۹۸) از سرویس استریم آمازون پخش شود.




:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
:: برچسب‌ها: Amazon , Skydance Media , Paramount Television , Tom Clancys Jack Ryan ,
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب